گوشی شیائومی xiaomi

محصولات شیائومی - گوشی شیائومی - نقد و بررسی شیائومی - گوشی هوشمند شیائومی - غول شیائومی - شیائومی - شاومی

گوشی شیائومی xiaomi

محصولات شیائومی - گوشی شیائومی - نقد و بررسی شیائومی - گوشی هوشمند شیائومی - غول شیائومی - شیائومی - شاومی

محصول جدید شیائومی وارد بازار شد. شیائومی نسل جدید گوشی هوشمند. رقابت شیائومی با محصولات سامسونگ - شیائومی بهترین انتخاب امروز xiaomi- شیاومی-شاومی-پرچمدار شیائومی-شیاعومی

  • ۰
  • ۰

آیا دستبند سلامتی mi band 2 شیائومی به رنگ پوست انسان حساس است؟!

دستبندهای هوشمند سلامت شیائومی چند سالی هست که روانه بازار شده اند. که از نمونه پرکاربرد تر آن mi band 2 را می توان نام برد.

در این بین پس از اطلاع رسانی و بررسی به این نتیجه رسیده اند که این نوع دستبند هوشمند شیائومی بر روی دستان سیاه پوستان به درستی کار نمی کند و تقریبا همگی مشکل یکسانی را دارند. 

حال علت آن در تحقیقات مشخص شد که این موضوع صحت داشته و این نوع دستبند ها به پوست بدن حساس هستند زیرا سیستم دنبال کننده ضربان قلب در این دستبند هوشمند سلامتی در هنگامی کارکرد صحیح دارد که برروی سطحی روشن از پوست جای گرفته باشد و بدین دلیل فعالیت سنسور های این دستبند بعد از اینکه روی دست افراد سیاه پوست قرار می گیرد با مشکل روبرو می شود و قادر به تشخیص صحیح ضربان قلب نمی باشد.



این مشکل توسط miui توسعه دهنده نرم افزار شیائومی تایید شده و اعلام داشته اند که در آینده ای نه چندان دور آن را برطرف می نمایند تا استفاده از این دستبند برای تمام افراد جامعه امکان پذیر باشد و محدودیتی در این زمینه وجود نداشته باشد.

  • ۹۵/۱۱/۰۹
  • شیائومی شیائومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی