گوشی شیائومی xiaomi

محصولات شیائومی - گوشی شیائومی - نقد و بررسی شیائومی - گوشی هوشمند شیائومی - غول شیائومی - شیائومی - شاومی

گوشی شیائومی xiaomi

محصولات شیائومی - گوشی شیائومی - نقد و بررسی شیائومی - گوشی هوشمند شیائومی - غول شیائومی - شیائومی - شاومی

محصول جدید شیائومی وارد بازار شد. شیائومی نسل جدید گوشی هوشمند. رقابت شیائومی با محصولات سامسونگ - شیائومی بهترین انتخاب امروز xiaomi- شیاومی-شاومی-پرچمدار شیائومی-شیاعومی

  • ۰
  • ۰

امروزه با ورود به عرصه دنیای مدرن و استفاده از لوازم الکترونیکی با پردازنده‌های قوی‌، رزولوشن‌های بالا، صفحه ‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده، استفاده از وای فای 3g و 4g همیشه و همیشه کاربران لوازم الکترونیکی از قبیل موبایل ، تبلت و فبلت را با مشکل شارژ دستگاه های هوشمند مواجه کرده و شرکتهای تولید لوازم جانبی تلفنهای همراه را بر آن داشته تا بار دیگر با خلق ایده ای نو باز هم یکی دیگر از مشکلات بزرگ کاربران را مرتفع سازند.

پاور بانک ها که با نام شارژهای همراه ،باتری بک آپ و یا باتری اضافه نیز مرسومند در واقع یک باتری شارژر همراه محسوب میشوند که با اشغال فضایی کم از وسایل مورد نیاز همراه برای همه کاربران لوازم الکترونیکی محسوب میشوند. شارژر همراه 16000 میلی آمپری یکی دیگر از تولیدات قدرتمند شرکت چینی  شیائومی میباشد که با قابلیت جریان ورودی و خروجی بالا - محافظ در مقابل نوسانات برق - محافظ در مقابل اتصال نادرست کابل - محافظ در مقابل پر و خالی شدن باتری - محافظ در مقابل تغییرات دما - قابلیت پشتیبانی هر کدام از پورت ها از جریان 5.1V/2.1A طراحی و ساخته شده است.
طراحی بدنه منحنی شکل شارژر همراه 16000 میلی آمپری شیائومی باعث حمل بسیار آسان و پوسته آلومینیوم آنودایز  بدنه ای محکم و مقاوم ودکمه پاور بسیار حساس تعبیه شده روی شارژر روشن و خاموش شدن شارژر را با کمترین تماس دست ممکن میسازد. شارژر همراه 16000 میلی آمپری شیائومی دارای دو پورت خروجی usb با توان حداکثر 5.1 و 3.6 ولت میباشد که شارژ دو دستگاه به طور هم زمان را موجب میشود که می توانید دستگاه های شارژی خود را ظرف حداقل زمان ممکن و با سریع ترین سرعت شارژ نمایید که هر خروجی به طور خودکار خود را با دستگاه هایی که به آن متصل می شود سازگار می کند و میتواند تمامی دستگاه های شارژی را از قبیل گوشی موبایل، تبلت و دوربین های دیجیتال و موزیک پلیر را تا صد در صد شارژ نماید.
 شارژر همراه 16000 میلی آمپری شیائومی با باتری لیون و پر ظرفیت خود امکان شارژ با ظرفیت بالا را داراست و به دلیل اینکه این  شارژر همراه توسط کمپانی های معتبری همچون ال جی و پاناسونیک ساخته شده است میتواند باعث اسودگی خاطر تمامی کاربران لوازم الکترونیکی شود.
شارژر همراه 16000 میلی آمپری شیائومی دارای یک لایه نازک المینیومی میباشد که شارژر را در مقابل هرگونه زنگ زدگی و البته رطوبت و آب مقاوم میکند. بار دیگر شرکت چینی  شیائومی با طراحی ضمن روکش بدنه آلومینیومی خود با طراحی سفید رنگ صدفی ره همیشگی خود را در تولید لوازم جانبی با رنگ سفید صدفی یک دست حفظ نموده است.

محصولات شیائومی

پاور بانک

انواع پاور بانک شیائومی

پاور بانک جدید شاومی

پاوربانک 16000

  • ۹۵/۱۰/۲۲
  • شیائومی شیائومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی